Ajfånen

2011-11-07 21:42:32 » Allmänt

Det tog inte lång tid innan jag saknade Blåtanden som ju inte finns på iPhone! :( Fick dock tips om ett progg där man lätt kan föra över filer från datorn till telefonen: Dropbox :) Funkar fint, men mest bara för bilder. Man kan föra över alla slags filer via Dropbox till telefonenen men man kan inte spara dem. Låtar tex får man fortf föra över me iTunes. Ja e inte överens me iTunes för d e ju inte alls så kompatibelt med Windows. Måste man köpa en MacBook? Segt e bara förnamnet. Ja har iaf lyckats att göra om en vanlig mp3:a till en ringsignal som även har lagt sig på rätt ställe i mobilen weee :)

5 kommentarer
Emelia
2011-11-08 12:18:25 » http://houseofemelia.blogspot.com

Men, va konstigt. Jag har ju bluetooth på min... Har de tagit bort den i Ajpåne 4? Wierd!


Admin
2011-11-08 14:51:41 » http://laprinzessa.blogg.se/

Alltså, det FINNS blåtand på den, men det går ändå inte att slänga över saker via blåtanden från tex telefonen till datorn och tvärtom, prova så får du se. Blåtanden används väl till att använda Headset o dyl.


Sara
2011-11-08 19:05:04

Jag använder laddarsladden för att föra över saker. (utan stickkontakten då...)


Anna
2011-11-10 09:51:40

Kul att du nu har en ny mobil! :D Lite knep och knåp innan man lär sig allt. Har nyss hittat en gratis app som man kan ladda ner musik på. Sen finns det miljarder olika appar med funktioner man inte ens visste fanns ;)




Emelia
2011-11-10 13:34:28 » http://houseofemelia.blogspot.com

Så kanske det är, jahaja. Ja, jag har ju aldrig ens försökt använda den så det visste jag inte. Då finns det alltså blåa tänder för olika ändamål :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: