Träning

2011-05-12 19:04:50 » Träning
Jag är inte en sån där person som älskar att stå i centrum. Jag är heller inte den som håller låda och utmärker mig på det viset. Jag måste nog ha något annat som får folk att lägga märke till mig. Jag tror att jag visar väldigt tydligt när det är något jag uppskattar, och det är det som folk lägger märke till. Det är det här med träning till exempel...jag går varje måndag och varje onsdagBodyStep på Sportlife där det är två olika ledare. Jag brukar absolut inte tjoa och tjimma när de säger att man ska ooooa med i låten eller så. Jag tar heller inte på mig rosa benvärmare när de uppmanar till 80-tals-tema. Däremot ger jag alltid järnet och älskar att köra slut på mig själv under passet. Ser jag någon som går djupare än mig i squat:ar så ska jag gå ännu djupare. Ser jag någon som hoppar högre än mig så ska jag vara den som hoppar högst! Uppmanar ledaren till att lägga i en extra växel så plockar jag fram ytterligare lite. Jag siktar alltid in mig på den som är bäst under passet och vill inte vara sämre. Ledarna är superbra och triggar mig att bli bättre och ta ut mig ännu mer, men jag tror faktiskt att ledarna triggas av mig med! Jag har absolut inte presenterat mig för någon av dem, men ändå tar de ögonkontakt med mig under passet och skriker i micken "kom igen nu Johanna"...mitt namn står ju på pass-biljetten som de samlar in inför varje pass...  När det är nytt pass så frågar de mig hur jag tyckte att det var. När det har varit uppehåll så frågar de hur ledigheten varit. Många hade nog blivit avskräckta av att ha blivit "sedda", men jag gillar det! Hur går då detta ihop med att jag inte gillar att stå i centrum? Jag vet inte riktigt...men det måste vara så att jag brinner för den här sortens träning helt enkelt :) Jag blir glad av att se dem, och uppenbarligen blir de glada av att se mig...sånt gör mig glad :D
0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: