Reklamerat väskan

2011-05-09 21:41:44 » Kläder
Jag hade knappt hunnit komma iväg på London-resan när dragkedjan på min handväska går sönder. Ni vet trasig på sånt sätt att den bara öppnar sig. Det gick verkligen inte att få till den hur jag än gjorde. Jättekul att åka till en storstad med massor av ficktjuvar och en trasig handväska!! :( På något sånt (men med tusen svordomar) lyckades jag komma hem igen utan att varken ha blivit bestulen på mobiltelefon eller kontanter *pustar ut*
Idag åkte jag och Mio till Etage och reklamerade väskan (shit, jag börjar ju bli bra på det nu =/ ) men som vanligt så ville tanten i affären först "laga" den åt mig. Hon tryckte till lite på "löparen" med en tång och den såg till synes ut att fungera. Jag sa att jag ändå inte till ha den eftersom jag vill ha en väska jag kan lita på! Hon demonstrerade med dragkedjan fram-och-tillbaka såpass att hon ville få mig att förstå att den verkligen var HEL. Men synd för henne för till slut så pajjade den mitt framför ögonen på henne och vips så åkte pengarna in på mitt konto.
Hur som helst, nu står jag då där utan handväska igen *gah* Jag som har sååå svårt att hitta bra handväskor som jag trivs med...och när jag väl gör det så använder jag dem i flera år. Måste ut och leta helt enkelt...
3 kommentarer
Emelia
2011-05-11 23:49:24 » http://Emshouse.wordpress.com

Hej! Tråkigt med väskan, men tur att du inte råkade ut för några skurkar i London. Om jag ska tipsa om en klassisk, snygg och mycket användbar väska så är det en Mulberry. De är dyra så det beror iofs på vilken väsk- budget man har, men andrahandsvärdet är bra och det är hööög kvalitet. Riktiga skinnväskor är ju som oss- vi blir bara snyggare med åren ;) kram!


Admin
2011-05-12 18:47:26 » http://laprinzessa.blogg.se/

Ojsan...de var ju inte billiga precis...å inte dyra heller...utan SVINDYRA! =/ Måste vara grymt bra väskor :D


Emelia
2011-05-13 11:38:41

Ja, grymt bra. Det måste de vara :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: