London

2011-05-08 18:29:43 » Resa
Efter en fullproppad helg i London är jag nu återigen hemma. Vi har sightseeing:at / shoppat på dagarna och umgåtts på kvällarna. Musikalen "Mamma Mia" fick även ett besök. Vi har ett härligt gäng på ca 10 personer som höll ihop och drack lite öl och dansade när solen gått ner :D *me like* London är långt ifrån utforskat, men kommer garanterat få ett till besök av mig snaaaart! Någon som är sugen på att shoppa??!! :D
Picadilly Circus
Gemensam företagsmiddag. Sara och jag skålar i Pimms Royale.

Nya OS-arenan under konstruktion.

Trafalgar Square och Big Ben.

London Eye. En servitris på baren "Tiger Tiger".

Fish & Chips (som jag aldrig provade!!?). Förfest på Virres rum.

Virre och Per.
Virre och jag.
Några ur det härliga gänget :)

Per, Mattias och Fredrik diskuterar. Jim är alltid redo för kort :D

Så här glada blev Sara, jag och Per när vi vann tävlingen på flyget hem *leeer* (Ja, vi e skittrötta *haha*)

7 kommentarer
Helena & Elin
2011-05-09 09:39:23

Så du satt hemma o bloggade istället för att gå på sista babysimmet ;) Hoppas ni haft det bra!!


Anna
2011-05-09 09:49:16

Ser ut som en riktigt trevlig jobb(?) ;)resa !

Perfekt att få möjlighet att förena nytta med nöje...

Vad shoppade du för kul? :)


Emelia
2011-05-09 10:50:04 » http://emshouse.wordpress.com

Hihi! Tur att du inte jobbar heltid så du hinner vila upp dig lite ;) Kram!


Admin
2011-05-09 10:56:41 » http://laprinzessa.blogg.se/

Helena: alla slappnar av på olika sätt, detta var mitt! Fredrik är duktig och sköter babysimmet kanon :D



Anna: Jäss det var mycket trevligt :) Jag köpte bla Converse till mig och Mio hihi



Emelia: Ja visst e d bra! ;p Det blev ju i regel bara 3 h sömn per natt hehe


Hanna
2011-05-09 11:34:00 » http://hyunmee.se

Ni ser ut att ha haft det superkul! Kul att ni verkar vara så tajta på ditt jobb. Önskar att det var så på mitt också... ;-) Kram


Sara
2011-05-09 18:26:32

I'm up for more shopping... :)

MEN...vad utanför jag ser ut på ett kort där hahahha...stackars mig! ;)


Admin
2011-05-09 21:24:27 » http://laprinzessa.blogg.se/

Hanna: Japp vi hade en kanonresa :)



Sara: Great :D Jo, du ser lite utanför ut där...men det är ju tur att det bara ser ut så för d va du verkligen inte kraaam ;*




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: