London planering

2011-05-02 21:53:42 » Vänskap
Idag var det inplanerad planering på schemat ;) Jag och Mio åkte hem till Sara och Hugo för att lägga upp vår London rutt. Det är ju inte så mycket ledig tid vi har...så vi får väl göra det bästa som går...shoppa fort :D Det som skulle ha blivit en färdig plan blev istället en väldigt ofärdig plan. Mitt i allt diskuterande och surfande knackar det på dörren, det visar sig vara Posten...men de kommer inte för att dela ut post utan för att tala om att de backat på en vit Saab!!! F**K!! Brevbäraridioten har backat på Vår bil! :( Javisst var du sååå duktig som kom och brättade att du kört på min bil, men jag hade blivit så otroligt mycket gladare och du Inte hade backat på den...*GRRRR* Det blev en buckla och repor på bakskärmen...plus antagligen ngt på handtaget som Fredrik såg nu när han kom hem. Innan jag släppte iväg brevbärarpuckot så fick vi iaf fyllt i en sån där lapp som man gemensamt ska fylla i så förhoppningsvis ska allt lösa sig. Men även fast vi nog inte behöver betala något så är det ändå sååå bökigt att behöva lämna in bilen till verkstaden... Istället för att planera en trevlig London-resa så fick jag alltså tillbringa tiden med ett pucko emedan Sara fick ta hand om Hugo PLUS Mio som började bli redo att sova. När jag och postmannen var klara så var Mio riktigt trött så vi fick åka hem...och direkt jag satt Mio i bilen så somnade han som en stock...
Går finfint att smurfa Och ta hand om bebis samtidigt :D

Mio undrar varför bebisen skriker. "Jag skulle ju bara kramas" ;p

1 kommentarer
Emelia
2011-05-03 12:45:15 » http://emshouse.blogspot.com

Nä, fy va tråkigt =(( Tur att han kom in och sa till i alla fall. Kram!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: