Kakel och klinkers beställt

2011-03-19 16:22:18 » Renovering - Badrum
Såååå, nu var det beställt och klart *pustar ut* Mio hittade en Bobbycar och lite klossar inne i färgaffären så det gick hyfsat smärtfritt och han hade gott tålamod ;) Efter endel kakeltittande så måste jag ändå säga att vi beställde därifrån som vi fick det bästa bemötandet och den bästa servicen. Det blev till slut från Färg & Interiör här i stan där vi fick 20% rabatt.


(Igår åkte vi, innan vi åkte till Färg & Interiör, en sväng till samma affär som vi vart tidigare som jag bloggade om  där en äldre försäljare idiotförklarade oss i alla våra frågor...och inte vart det bättre den här gången! Jag var väldigt förberedd och ville se en specifik platta som jag kollat upp på nätet från deras katalog och då säger han "Och var har du sett den??!! Nåt sånt finns inte!" Men det var det första jag såg när jag började bläddra i ställen *SUCK*. I en annan affär där vi var förra helgen var det en försäljare som hade väldigt bestämda åsikter och som ville pracka på oss HANS smak och ifrågasatte varför vi hade valt det vi hade valt...nä sånt gillar jag inte! Man ska vara lyhörd på kundens önskemål men samtidig komma med förslag...och det var precis så det gick till på Färg & Interiör där vi mötte en jättetrevlig snickare som hette Tommy *rekommenderar*)


Det vi beställde från Dekora var en svart platta som heter BON Basalt som fanns i alla de storlekar som vi ville ha :) Det blir 30x60 på golvet, 9,6x9,6 till fallet i duschen och stavarna till pelare bakom duschsetet och bakom toalettstolen. På väggarna blir det en vit blank platta 20x60 och i fönstersmygarna liksom på halvväggen blir det en vit blank platta som är 5x20 *weeee*
1 kommentarer
Sara
2011-03-19 16:37:39

Ska bli spännande att se resultat. Men vad/var är halvväggen?




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: