Minigolf & Nitlotten

2011-06-29 20:59:54 » Allmänt
Idag bestämdes det hux flux att vi (fyra som jobbat med ett projekt som precis avslutats) skulle gå ut och bowla och äta lite på Buddys. Semesterstängt! Jamenvisst, hade man kanske kunnat tänka sig, men jag tackade inte alls nej till att istället ta en minigolf på Spikön och få vara ute och njuta av solen. Att jag sedan förlorade bjuder jag på *hehe*
Därefter gick vi till Nitlotten, som i år huserar på Spikön, och åt lite. Menyn kanske inte var helt i min smak, men det mesta smakar bra i rätt sällskap. Fast jag vet inte om jag tänker gå dit igen...för då och då kom det stora vindpustar med urinstank! Ingen höjdare direkt... Men solen sken iaf på oss och det är ju hur skönt som helst :D
Tommy slår en av sina spikar...

2 kommentarer
Sara
2011-06-30 07:44:01

Japp! Med Tommys jobb har vi fuckoff's!


Linn
2011-07-01 22:34:10

Jag har försökt att vi ska ha det på mitt jobb också, men de förstår inte riktigt vad jag menar =) vi har Erfarenhetsåterföringsmöten istället.




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: