Huset

2011-06-23 22:12:36 » Trädgård
Häromveckan när jag stod på en stege och målade några bleck går en ung mamma (i min ålder) förbi med sin mamma och sina små barn. När de passerar vårt hus säger de till mig "Vad snyggt det blir!". Jag blir så glad :D "Tack!". Sedan fortsätter de sin promenad...och jag hör äldsta mamman säga till sin dotter "så kanske du ska göra" *ler* Kul om man kan inspirera!
Idag när hela lilla familjen var ute och grejjade på uppfarten går en granne förbi med frugan och några vänner. Då säger mannen "Vad bra det blir, huset!" och frugan fyller i "Ja, skitsnyggt". Vi blev jätteglada :)
Vi känner oss nöjda. Iofs är det inte klart än, men vi är nöjda med vad vi presterat...för det är bara Fredrik och jag som grejjat...
För några dagar sedan köpte vi färg till dörren och till trallen vid entrén...men än så länge har det ju bara regnat och regnat så att det inte gått att måla. Men snart kommer det förhoppningsvis gå att måla, och snart kan det förhoppningsvis bli ännu snyggare :D
1 kommentarer
Anna
2011-06-24 09:05:55

Nu har ju inte jag sett huset live men alla bilder talar sitt tydliga språk! Ni gör det jättefint och är superduktiga! :D



Så roligt för er att få positiv respons på ert hem från olika håll :-)






« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: