Disktrasan

2011-06-18 20:45:26 » Mio
Fredrik har ett minne från när han var liten att mamma Eva brukade ta disktrasan för att torka av hans mun efter han ätit...vilket han tyckte var jätteäckligt. I efterhand har han berättat det för henne och uttryckt hur ofräscht det var.

Idag fick Mio en glass efter lunchen...och istället för hushållspappret som står redo på bordet så kom det helt plötlsligt en disktrasa rätt upp i Mios nylle! Otur för Fredrik att jag redan höll på att fota ;p Äpplet faller tydligen inte långt ifrån trädet. Tänk vilka men Mio kommer få efter den där disktrasan *hehe*
1 kommentarer
Sara
2011-06-18 22:44:56

Hahah...klockrent! Jag har själv så många gånger varit nära att göra samma sak...men hejdat mig då jag själv har samma minne och av det disktrasefobi. Mina egna disktrasor går bra (om de byts ofta) men jag tar helst inte i andra disktrasor. Kan det vara en -79 grej?




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: