Julschema

2011-01-04 16:00:18 » Träning
Får snart spel på det där jäkla julschemat på Sportlife! Inte nog med att de har dragit in ett av de två Step-passen i veckan som jag brukar gå på...så har det enda passet som finns kvar varit inställt de senaste veckorna :( Klart att alla ska få vara jullediga, men när man själv är ledig så vill man ju kanske tom gå till gymmet lite mer än vanligt.
Fredrik fick ett 10-kort av mig i julklapp, så med Marcus som barnvakt så har älsklingen och jag varit på gymmet tillsammans och kört två gånger nu *me like* Fredrik påstår att han ville visa mig alla maskiner i gymmet, men i själva verket så var han för feg att gå själv *hehe* men mig gör det inget att han får känna sig lite macho om jag får sällskap :D Förhoppningsvis får han tillbaka lite av den där träningsvanan som han hade när han spelade hockey... Jag gick tom med på att köra tävling på roddmaskinen fastän jag visste att jag inte skulle ha en chans...och mycket riktigt så hade jag drygt 100 meter kvar att ro när han kört sina 1000 m *haha*
Nästa vecka är det äntligen ordinarie schema igen på Sportlife och då ser jag fram emot ett nytt fräscht Step-pass :D Då ska mina nya skor, som jag fick av älsklingen i julklapp, visa vad de går för - rosa såklart! Om någon vill haka på och steppa med mig på måndagar och onsdagar så är ni välkomna! Ser fram emot när jag lyckats övertala Sara ;p
2 kommentarer
Sara
2011-01-04 18:25:45

H a Ha haaaa


Anna
2011-01-06 11:33:53

Det är kul då man kan åka iväg och träna tsm. Då bortser jag ifrån första gången T drog med mig på spinning... Om blickar kunde döda hade T vid det tillfället ramlat av cykeln ganska snabbt! ;p




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: