Barntapet

2011-12-11 14:26:33 » Inredning
Knatte nr 2 kommer ju inte förrens i maj, men det kan ju vara käckt att ha fixat klart i barnrummet ett tag innan. Nu så är den tidigare tapeten nedriven och det är enbart halvspacklat. Dessutom har det blivit ett tillhåll för kartonger och kassar i blivande barnrum. Ne, vi vill ha ordning på torpet! :) Har börjat kika på barntapeter men tycker att det är sååå svårt att välja *gah* Det finns ju en del barntapeter därute, men de flesta är sådär otroligt "gulliga" (ne, andra måste tycka att de är gulliga för jag avskyr dem) och dessutom så är det antingen prinsessor eller riddare i mönstret. Vad är det för fel på könsneutralt? Vi är dessutom ute efter enkla grafiska mönster som håller sig till några få färger. Jag har redan en tapetfavorit som jag gillat ett tag, och nu får jag kanske chans att sätta upp den - Myra från Sandbergs. Däremot så tror jag inte att den i så fall ska sitta i hela rummet...tror nog att det får komma in lite färg på tapeten också. Hittade den här fins snigeltapeten från Byracka Design som jag blev förtjust i. Skulle kanske bli fint tillsammans?
Tapet Myra från Sandbergs. Snigeltapet från Byracka Design.





Eller kanske den här Pingvintapeten från SandraIsaksson.com?

4 kommentarer
Sara
2011-12-11 20:40:47

Tillverkar Sandbergs fortfarande Myra? Jag letade efter den i deras sortiment men hittade den inte när Hugos rum skulle tapetseras...


Admin
2011-12-11 22:40:27 » http://laprinzessa.blogg.se/

Det stämmer att jag heller inte hittat den tapeten på Sandbergs hemsida, men jag hittade den på DesignOnline när jag googlade...så jag hoppas att den finns :)


virre
2011-12-12 07:31:04

DEN GRÖNA O MYRAN GILLADE JAG BÄST TILLSAMMANS.....MEN JAG GILLAR JU FÄRG, HIHIHI


Sara
2011-12-12 08:53:45

jaså där ser man! Jag tyckte sedan både snigeln och pingvinen var söt. Snigeln var lite mer retro och det gillar jag!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: