Hyrfilm

2011-08-20 22:35:36 » Film
Jag och Fredrik brukar inte se så mkt på film. Dels för att vi har haft massor av annat att grejja med på kvällar...men även dels för att Fredrik alltid brukar SOMNA framför teven. Och inte bara framför teven...han har tom somnat på BIO ett antal gånger *suck* Hur som helst, förra veckan så hyrde vi tre rullar på Hemmakväll varav en av dem var en komedi med Adam Sandler, "Just Go With It". Jag brukar vara anti mot komedier för ska man se en komedi så måste den vara riktigt rolig..annars funkar det inte för mig...men den här var riktig kul. Så skönt att skratta sig igenom en hel film och sitta med ett leende hela tiden :D En feel-good-film som jag kan rekommendera! Häromdagen hyrde vi nya filmer, bla en annan film med Adam Sandler, "Grown Up's", vilken oxå var trevlig och rolig. Dock så var "Just Go With It" bättre.
6 kommentarer
Anna
2011-08-21 17:38:51

Den filmen är SÅ kul!! Många skratt blev det filmen igenom.... "We have a little bit of childen, yea" ;-)


Sara
2011-08-21 19:06:18

Nu laddar vi ner så får vi se om det stämmer det du skriver...på mig altså :) Brukar oxå vara anta komedier för de blir oftast bara fjant, pinsamt eller buskis skämt...


Sara
2011-08-21 22:36:22

Det osade buskis skämt om den ju haha, vi har inte samma film smak kan jag konstatera! Roligast var botoxmannen som inte kunde skratta!


Admin
2011-08-21 23:10:23 » http://laprinzessa.blogg.se/

Anna: ja vi skrattade oxå massor :D

Sara: tur man inte tycker samma om allt. Hade ju nästan vart lite creapy ;p Men Buskis vill jag verkligen inte kalla den, i så fall har du inte sett Buskis hahaha


Sara
2011-08-22 11:07:55

Men hallå...det var ju sååå klassiska buskisskämt...sexanspelningar och generande kroppsdelsskämt...samt det som alla buskisar bygger på..."vi lotsas att vi är någon annan person och kanske byter namn eller kön och så blir det jätte tokigt!" hahahhahah - nä, jag skrattar inte! ;)


Hanna
2011-08-22 21:08:40 » http://hyunmee.se

Haha, Kim har samma problem med mig, jag somnar också alltid när jag ser på film ;-)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: