Härlig vårdag

2011-04-09 19:49:45 » Familj
Det fick bli en repris efter förra lördagens hit med nybakade Scones till frukost idag :) *mums* Sen bar det ut till Överby för att köpa diverse presenter. Mio fick sig även en helt ny våroutfit liksom en vårmössa. Mio måste ha ärvt Fredriks skallomfång för i höstas köpte jag en mössa för barn upp till 2 år som jag trodde han skulle kunna ha läänge, men det har varit ett tag nu när mössan inte nått ner över öronen ;p Så nu fick han en mössa för 2-9 åringar(!!)
Väl hemma igen mötte vi upp med Carro och Philip som fikade med oss ute i solen - det blev Kärleksmums (eller Mockarutor eller Snoddas eller vad ni nu kallar det för *hihi*) och Banankaka *yammi* Skönt ute ju! Äntligen vår! Dessvärre hade vi inte hämtat hem våra utemöbler från förrådet på Fredriks jobb så vi fick knö på ett liiiitet bord....men nu är F och lastar i utemöblerna i bilen så snart är de hemma :)

Kärleksmums (gillar det namnet) och Banankaka.

Fika i solen.

Lek och bus.

Lilla Dynamit-Harry äter gröt *hahaha*

2 kommentarer
Sara
2011-04-10 08:24:47

Asså shit vad du bakar Johanna....galet! Riktig bullmamma...sådan som jag nog aldrig kommer att bli.

Mio ser elektrisk ut...vad har ni gjort med honom? ;)


Admin
2011-04-10 20:12:07 » http://laprinzessa.blogg.se/

Bullmamma vill jag inte kalla mig...däremot kan jag gå med på att bli kallad "Lattemamma" och "mångsidig" ;D




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: