En vecka kvar bara

2011-04-28 20:24:18 » Resa
Kom på häromdagen att det ju faktikt är NÄSTA VECKA som jag ska åka till London med jobbet!! Gosh, det har ju varit så långt fram ett bra tag nu, men nu så är det bara en vecka kvar.... Har ingen aning om ifall man behöver pass, men det ska vara lugnt på den fronten...det går ut 2014 såg jag igår *puh* Tur man e förberedd ;p Likaså gällde även försäkringskortet - gick ut 2014 :)
Är det dags att börja packa nu då kanske...eller iaf börja fundera på vad man ska packa. Åååå ja har alltid problem att packa...så hur ska det gå nu när det kan vara vilket väder som helst. Det är ju en sak att packa till en sommarcharter där man vet att det kommer vara varmt...men i England kan det säkert spöregna en dag och vara skitkallt, och sen så kan det säkert vara jättevarmt nästa dag *hilfe* Jag ska iaf ta den stora resväskan *hehe* Dessutom är ju pundet nere på dryga 10 kr nu så här gäller det att shoppa loss :D
Måndag har jag och Sara bokat dejt så då ska det planeras vilken rutt vi ska göra på vår lediga tid. Känns som att det är omöjligt att hinna med allt man vill se/göra på så lite tid....så jag antar att vi får fokusera på shoppingen och ta sightseeingen vid en framtida återresa för Fredrik är ju hyfsat sur på mig att jag håller på och åker till ställen dit han också vill åka. Men det ska nog inte vara några problem...London är nog stort nog att behöva besökas flera gånger :)
2 kommentarer
Marcus
2011-04-29 01:01:41

Du kommer alska London!! Hur lange blir du dar? Jag var ju dar o sprang maraton o hade bara tva dagar utover d me fritid. Hade velat haft mycke mer. Charmig stad med alla gamla hus o roda bussar. Rekommenderar absolut att kika till Big Ben, Buckingham Palace och Madam Tussoe (museumet me vaxfigurerna). Va typ de som jag hann me och det va sevart. Ha d sa bra pa resan, forstar att brorsan e avundsjuk =)


Emelia
2011-04-30 18:42:46

Ååå, det sa du inget om! Låter helmysigt! Hoppas ni får en fin och regnfri resa. Kramar! Pss. Nellie tackar så hemskt mycket för den fin-fina klänningen Dss.




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: