Torrschampo

2010-09-17 11:20:05 » Huvudsaken
Jag tvättar inte mitt hår varje dag, även om det skulle behövas...utan sätter upp det i en tofs eftersom det annars bara hade legat platt på skallen och slickat sig i ansiktet. Har provat Moroccan Oil i topparna som faktiskt lyfter håret och gör det luftigt och livligt...men det fungerar ju bara dag ett... Dag två vill jag gärna tvätta håret...men vill ju samtidigt "skona" håret så därför blir det oftast tofs! Hår brukar se bra ut dagen efter om man tuperar det, men jag är kass på att göra det på mig själv efersom mitt hår är så blankt i sig och jag har så tunna hårstrån så det bara lägger sig platt ändå..och tupering om något borde ju slita på håret.
Någon som har erfarenhet av torrschampo? Jag har ännu inte provat, men idag har jag beställt detta schampot från eleven.se Återstår att se hur det kommer fungera på mig och mitt greasy hår!
Get in Style, från eleven.se

1 kommentarer
Sara
2010-09-18 23:43:50

Har aldrig testat men varit nyfiken, du får blogga om det! Tvättar inte heller håret varje dag, det behövs inte och som du säger - det sliter!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: