Jag blir så ledsen

2010-09-27 08:16:35 » Allmänt
När Fredrik ska åka iväg till jobbet imorse så kommer han tillbaka in och säger att någon har knackat rutan på bilen... En stor jävla sten hade kastats in genom förar-rutan och de hade dessutom snott GPS:en. Området kring växelspaken var spräckt och hela Mios nya bilstol var full av glassplitter :( Jag vill bara gråta...SÅ JÄVLA ONÖDIGT!!!! Inte nog med att en JÄVLA IDIOT har förstört vår bil, det har dessutom skett precis intill vårt hus...i vad vi trodde var ett lugnt och vänligt villaområde. Grannen, som gått till postlådan för att hämta tidningen, kommer förbi och säger att det aldrig hänt här förut. Vad kul då att det händer Oss första gången...


Fredrik fick inleda sin morgon med att dammsuga bilen och jag fick ringa Polisen. Ni som inte har numret inlagt på telefonen kan göra det med en gång, man vet aldrig när man behöver det: 11414
8 kommentarer
Anna
2010-09-27 10:18:54

Fy så trist... :(

Jag blir så förbannad här jag sitter och läser.


Hanna
2010-09-27 11:07:06 » http://hannabanan.wordpress.com

Fy fan... det händer alldeles för mycket i stan nu. Jag är orolig varje gång jag går ut mitt i natten och tar bilen för att åka till jobbet... tänk om nån har satt en bilbomb under bilen! Den står ju parkerad på en obevakad offentlig plats hela dagarna. Som du redan konstaterat, man kan aldrig räkna ut var och när det ska hända. Hoppas ni kan få ut det på försäkringen, men det tar ju en massa onödig tid och energi från er... Grrrr!! Jävla idiot :-(


Admin
2010-09-27 11:41:40 » http://laprinzessa.blogg.se/

1500:- i självrisk för skadorna... GRRR!!! Pengar i sjön! Dessutom får vi inte ersättning för GPS:en eftersom den var köpt via firman :(


Emelia
2010-09-27 12:04:14 » http://emshouse.wordpress.com/

Nääää, fy satan va jävla förbannat vrålarg man blir! Vad är det för jävla skitidioter som gör något sånt????????


Admin
2010-09-27 12:25:38 » http://laprinzessa.blogg.se/

Emelia: tyvärr kan vi ju inte komma till er imon pga detta... BLÄÄÄ!! :(


Farsan & Morsan
2010-09-27 18:39:33

Startade inte larmet ????



Rörj garaget och in med bilen där.



Och kolla även över skalskyddet på på huset,



eftersom det härjar en massa kriminellt pack nu.



Var i Mariestad i helgen och i en låsfirmas



skyltfönster varnar dom för fönstertjuvarna



som borrar fönstren och tar sig in i huset nattetid



när ägarna sover. Dom sålde fönsterlås.


Sara
2010-09-28 11:24:22

TRÅKIT!!

Man blir ju lite rädd nu...


virre
2010-09-28 15:04:56

så himla tråkigt.....o onödigt, dumt o skitkasst!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: