Bra dag!

2010-10-28 18:45:42 » Mio
Inatt fick jag meddelandet som jag hade väntat på - ett sms från Sara som hade fött en liten pojk! :D Så söööt! Ser fram emot när de kommer hem från BB så att vi får komma och hälsa på :) Dagen började bra helt enkelt.
När Mio och jag sedan steg upp så timade vi in en promenad mellan hällregnen...sååå tråkigt väder ute nu! Vi fick iaf tillfälle att prova den nya åkpåsen som jag vann på Tradera häromdagen och den var superbra. Mio mådde gott och kunde lätt ligga ute och sova när vi kom hem från promenaden :)
Dagen avslutades med en tur till Lek- & Buslandet på Trestad Center där vi aldrig varit förut. De hade en liten lekhörna för bebisar där vi höll oss. Mio gillade att det fanns nät kring hela hörnan så att han lätt kunde ta sig runt på egen hand.
Mio tar en tupplur utomhus i "nya" åkpåsen.
Lilla sötisen utforskar lekhörnan.
Lite jobbigt att ta sig runt när hela världen flyttar på sig hela tiden *hihi*
1 kommentarer
Sara
2010-11-01 19:57:09

åh! fina du, när jag har lite mer energi så ska vi ses!! kram kram




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: