Midjemåttet

2010-05-04 10:38:18 » Träning
För två månader sedan hade jag 85cm i midjemått *hugha* men nu är det 78cm *weee* :D Känns riktigt bra att en del byxor går på en nu, liksom en del kjolar som man hade innan graviditeten. Det ser kanske inte snyggt ut mht den slappa magen (som ju bubblar ut när man sitter ner) men det ger kickar att fortsätta äta bra och träna när man märker att resultaten kommer.


Förra söndagen gick jag på ett Bodypump-pass på Sportlife och hade sån träningsvärk i hela kroppen så jag kände mig sjuk *haha* Denna söndagen hade kroppen vant sig lite bättre vid träningen så det blev ett Pump-pass i söndags följt av ett Step-pass igår. Känner mig fortfarande tung i kroppen när jag hoppar, men jag ska vänta några veckor till innan jag hoppar fullt ut...enl. råd från BM. Däremot så känner jag att speed:en i benen börjar komma tillbaka och då blir man ju tröttare när man kan ta ut sig mer :) Jag var inte sämst igår och det är ju alltid ngt :)


Nu ska Mio och jag promenera till Jätten och köpa varor till veckans mat. Risk för regn så det får bli regnskydd på vagnen och regnjacka på mig.
4 kommentarer
Sara
2010-05-04 18:12:20

Vad blire för mat?


Admin
2010-05-04 19:25:04 » http://laprinzessa.blogg.se/

Idag blev det Ugnspannkaka med Broccoli och ädelost mums :)


Sara
2010-05-05 08:53:28

åh...ugnspannakaka..det var inte igår! MUMS!


Malin Inspiration & design
2010-05-05 18:30:51

Johanna; Hej! Det var verkligen roligt att höra! Jag är glad att jag kan inspirera dig. Det var en rolig berättelse du berättade om. Stort lycka till med dina följande projekt! Kram på dig



Grattis till din viktnedgång förresten!

Jag kämpar också med vikten. Har 10 kg kvar. :S

Men de ska bort!!! ;)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: