Bowlingfredag

2010-05-08 19:35:23 » Vänskap
Igår undrade Hanna och Kim om vi ville hänga me dem och bowla på kvällen, de hade redan fixat barnvakt till Ella. Javisst tyckte vi och blev glada över att pappa ville vara barnvakt åt Mio med så kort varsel! :)


Fredrik vinner som vanligt allt som han gör...typisch... Jag trodde jag hade andraplatsen i hamn, men så fick jag se Kim gå om mig i slutet på serien...typisch... ;p Tredjeplatsen blev med andra ord min och Hanna blev söt Jumbo :D


Det korta varslet gjorde dock att vi inte fick plats på det flyttade och nyöppnade O´Learys, utan vi hamnade istället på New Place. Vad gjorde det, vi hade ju trevligt sällskap med oss och maten är ju minst lika god där :)
1 kommentarer
Hanna
2010-05-08 22:16:59 » http://hyunmee.se

Nu var det ju inte ställningen i bowlingen som var det viktiga utan att vi hade kul! :D




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: