Min dag idag

2010-03-05 15:52:52 » Allmänt
Grattis mig själv 28 år idag! Känns helt ok eftersom jag tycker att "27" såg så fult ut...det är något speciellt med sjuor *hehe* Ikväll kommer mamma o pappa o co på tårta, så det blir bara ett litet firande...tycker inte om att ha kalas =/

Idag har jag och Mio vart en sväng i Vänersborg. Tänkte att vi skulle fyndat på DG12, men tyvärr så hittade vi inget. Vi fortsatte därför resan med att åka till jobbet och hälsa på vilket var poppis, iaf hos ena halvan av arbetskamraterna vilkas ögon helt plötsligt började tindra *hihi* Mio var snäll till en början, men sen blev han hungrig och lite grinig så då fick han påfyllning :)

Från något positivt som en födelsedag till något inte alls så roligt, är att min morfar gick bort i förrgår...två dagar efter hans födelsedag... Hoppas du har det bra där på andra sidan...
3 kommentarer
Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥
2010-03-05 22:36:23 » http://emring.blogspot.com

STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG.



Kram Camilla


Sara
2010-03-06 11:15:30

Kram för det tråkiga och för att du kom till jobbet igår, det var skoj. Hann ju tyvärr inte snacka så mycket, fasen vad stressad jag var igår och sen fick jag ditt sms om att du glömt att säga hej då...och jag tänkte "va..är hon inte kvar än..." och insåg sedan att jag inte heller borde vara det hahahha


Emelia

Usch :( Beklagar sorgen... Hoppas att du hade en fin födelsedag ändå. Kram!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: