Sista racet

2010-06-01 20:09:56 » Träning
Nu är alla gravidkilon borta (vilket var en del!) *tjohoo* :D Nu ska jag dock bara fortsätta med bonuskilona som lades på före invägningen på MVC... Beach 2010, here I come *weee*


Sen några veckor tillbaka kör jag två Step-pass i veckan och ett Pump-pass i veckan på Sportlife. Därutöver går jag promenader oftast varje dag. När jag började på SL så var jag lätt sämst på Step-passen, men nu så tycker jag allt att jag hör till topp-skiktet :D Visst så har man bra dagar och dåliga dagar, men förra gången så tyckte jag att jag flög över brädan vilket kändes helt underbart! Musklerna på Pump-passet har fortfarande en del att ta igen för jag orkar inte med så mycket vikt på stången...fast allt ät ju relativt. På O2, där jag tränade förut, så körde folk med kanske 2,5 kilo på varje sida emedan här lastar tunna tuffa brudar på säkert 10 kilo per sida. Det ger mig dock bara kickar att försöka lasta på lite mer för varje gång, för jag har en förmåga att vilja tävla med den som verkar vara bäst i salen *haha*
2 kommentarer
Hanna
2010-06-01 20:46:11 » http://hyunmee.se

Det här känns ju lovande inför imorgon! Jag kommer att snubbla på brädan och bryta båda benen och måste ha dem gipsade hela sommaren...


Mia
2010-06-02 22:37:14 » http://spaaniz.blogg.se/

Åh så härligt för dig! Där skulle jag också vilja vara. MEn det är bara att kämpa vidare.




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: