Mors dags presenten

2010-06-01 13:35:13 » Mio
Mors Dag plockade mina killar fram massor av paket! Oj då, vad kunde det vara i dem?? Öppnade det rosa först...och däri fanns det en....SYSTEMKAMERA!! En Canon EOS 500D. Shit pommes! :D I de övriga paketen fanns det minneskort, kameraväska och en fotobok. Lillpojken hade även fått hjälp av pappsen att skriva ett ursött kort *sweeet*


Nu har jag att göra kan man lugnt säga *tjohoo* Häromdagen satt Fredrik och läste högt ur instruktionsboken emedan jag gick igenom inställning för inställning. Det var grunderna det...och filmen Bridget Jones som gick på TV:n i bakgrunden hann både börja och sluta och vi hade vid det laget inte ens kommit halvvägs in i boken. Jag blev jättetrött och blev tvungen att lägga mig *haha* Inte van med info via korvstoppning längre ;p Nu har det gått några dagar och frågan är hur mkt av det vi gick igenom som jag kommer ihåg *hmmm* Övning ger färdighet heter det väl...


Fins bilder blir det iaf redan med vanliga automatläget.










3 kommentarer
Hanna
2010-06-01 14:50:42 » http://hyunmee.se

Härligt Mio, skäm bort mammsen riktigt ordentligt för då får du äta så mycket majskrokar du vill! :)



Bilderna blir ju så mycket bättre med en "riktig" kamera, man behöver inte ens kunna grunderna i fotografi för att få till en bild som är långt mycket bättre än vad en pocketdigitalkamera kan åstadkomma. Får väl önska mig en till nästa Mors Dag...


Sara
2010-06-01 21:35:19

ja shit pommes vilken morsdagspresent!!


Virre
2010-06-02 07:10:09

jättemysiga bilder!!!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: