Vardags relax

2010-07-16 21:11:54 » Mio
En helt vanlig dag hemma i solen. Mio softar under sitt parasoll och jag relaxar i solstolen bredvid. Helt perfekt *aaaah* :D För några dagar sedan fick jag för mig att öppna en bok, vilket verkligen inte hör till vanligheterna när det gäller mig, men idag lästes "Låt den rätte komma in" ut ;p En bok om året räcker gott och väl för mig, men jag blev lite sugen på att börja med "True Blood"-böckerna....hmmm...

Idag gick älsklingen på semester! *weee* Nu väntar fyra sköna veckor tillsammans :)




Mio leker med sina leksaker :)




Efter en dag ute i solen blir man lite sömnig.




Kvällen avslutades även för Mios del med att läsa en bok - om välling...på köksön *hihi*

3 kommentarer
Hanna
2010-07-17 13:23:54 » http://hannabanan.wordpress.com

Bra där! Finns inget mer avkopplande än att försvinna bort i en bok. Dock valde du en av de sämsta böckerna jag läst ;) Sålde precis mina Twilight-böcker, annars hade du kanske kunnat testa att läsa dem om du gillar vampyrer.


Sara
2010-07-17 22:58:01

Mio är så söt...söt söt SÖT! :)


Admin
2010-07-19 10:18:51 » http://laprinzessa.blogg.se/

Hanna: Smaken är som baken, jag tyckte den var helt ok :) Gillar vampyrer ja, men har ingen lust att läsa Twilight...räcker med att gå till bion tillsammans med massa fjortisar haha

Sara: Javisst e han :D Och han e min min MIN ;*




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: