Sommarfest med jobbet

2010-07-01 08:22:15 » Fest
Sara hade bokat Elfkungen åt jobbet, så igår for hela trollättegänget iväg på en 3-timmars minikryssning på älven som värsta turisterna *hihi* Först blev det en välkomstdrink under tiden som vi slussade, och sen fick vi en sommarbuffé inne i båten.


För några av oss fortsatte kvällen vidare till Bishops Arms där vi tjötade och hade det trevligt. Därefter droppade de flesta av och vi var en tapper skara på 4 personer som gick vidare till O´Learys. Dessvärre var där inte BlackJack bordet igång så det fick även bli en tur till Butlers där Fredrik kammade hem 400 spänn, och jag skrapade ihop till taxiresan hem :)






Virre, Sara, Helena och Örjan.




Fredrik, Virre och Sara. (och Jörgen?)




Helena, jag och Örjan.




Tjejerna myser ombord.




En djup diskussion på Bishops ;)




Öldrickande på O´Learys.

2 kommentarer
C
2010-07-01 10:18:31

Vilken trevlig sommarfest ni verkade ha! Vi ska ha våran nästa fredag, men för oss blir det minigolf och sedan går vi ut och äter. Sen ska det bli efterfest hos mej säger dem.:) Passa på att kom hit då!:) Ju fler desto roligare...

Ska du med på familjedagen förresten o vilken aktivitet blir det isf?

På tal om bröllopslåtarna, om du kommer på vad sarahs låt heter så får du gärna höra av dej. Jag tror inte jag har hört den låten...


Sara
2010-07-01 19:52:20

Jag undrar om det kanske var "Jörgen" som hjälpte Fredrik att vinna alla pengarna...det är bra att ha en kompis ibland ;)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: