Inredningsshopping

2010-01-11 16:01:52 » Inredning
Lusten att shoppa inredning har hittat hit *weee* Har länge tittat på "sängbordet" Componibili i tre plan från Kartell utan att köpa, men nu har jag beställt två stycken från Länna Möbler som ska få hitta in till sovrummet.


Är sugen på sänglampor i retro stil men har inte riktigt hittat några som jag fastnat hundra för. Det närmaste jag kommit är dessa söta klotlampor från Miss Juniversum, men skulle helst vilja ha dem som vägglampor vilket de inte har. Får fundera lite på om jag ska slå till eller inte.


Idag blev det en tripp till Jysk för att inhandla lamellgardiner som ska upp i burspråket. Blir ärligt talat inte klok på burspråket...hur inreder man? Förhoppningsvis kommer dessa lameller göra utseendet lite mer modernt.




Lamellgardiner från Jysk.
Sänglampa från Miss Juniversum.
Sängbord från Länna Möbler.

3 kommentarer
Hanna
2010-01-11 17:19:07 » http://hyunmee.se

Men Johanna då! Varför har du särskrivit ordet sänglampa när de andra två är sammanskrivna? ;p


Anonym
2010-01-11 20:51:33

Jag vill oxå ha sessa kartellbord!! Kan tipsa om bolagret om du vill ha dessa klotlampor som vägghängda, sånna vill jag med ha! De är dessutom ganska billiga där. Annars finns de som orginal Abo Randers Danmark!

Lycka till med lamellen!


Sara
2010-01-11 20:51:59

Det var jag som skrev nyss...hehe




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: