Mellocirkusen

2010-02-03 10:29:33 » Musik
Weeee, årets höjdpunkt har äntligen kommit! Mellon börjar på lördag :D Har faktiskt inte hunnit kolla in artisterna förrens NU. Fredrik undrade igår vilka artisterna var i lördagens delfinal, och eftersom jag inte kunde svara på det då...och han dessutom sa att ja inte var en Mello-nerd så blev jag putt *hehe* men NU vet jag ;)


Det verkar vara en hel del okända artister med i år, men faktiskt även en hel del gamla rävar. Varför ska Christer Björkman envisas med att ta in Kalle Moraeus & Orsa Spelmän??!!?? Herregud...de åker ju ut fortare än kvickt. Ne, ja hoppas på att Darin kommer ta hem hela rasket :)


Delfinal 1:

Anders Ekborg kan jag inte med...platsar han i Mellon?

Frispråkarn har jag ingen aning om vem det är...?

Jenny Silver är såååå booooring!!

Jesica Andersson går väl alltid vidare :)

Linda Pritchard har en cool rockröst :)

Ola går väl oxå alltid vidare.

Pain of Salvation...vilka är det? Kan bli spännande.

Salem Al Fakir...kan inte riktigt med hans musikstil och röst.

4 kommentarer
Hanna
2010-02-03 12:24:26 » http://hyunmee.se

Du är VISST en Mello-nörd! Fyyy på Fredrik att säga så!



Jag tror att det kommer bli en outsider som vinner i år men förhands-håller lite på Andreas Johnsson utan att ha den minsta aning om hur låtarna låter :)


virre
2010-02-03 13:11:31

det var en go blandning....spännande!


Emelia

Nej, inte Darin?! Det kan du bara inte mena. Blåmesar hör hemma i trollskogen, inte i melodifestivalen ;P


Admin
2010-02-03 22:41:39 » http://laprinzessa.blogg.se/

Klart jag menar Darin! Han är duktig och har en internationell touch :) Emelia kanske hellre håller på Orsa spelmän ;p




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: