Julbord på Alberts

2010-12-18 16:52:45 » Fest
Årets julbord med jobbet ägde rum på Alberts. Det var huuuur mycket mat som helst och allt var jättefint upplagt och såg gott ut. Däremot hade jag bestämt mig innan för att inte ta vanliga saker såsom prinskorv, julskinka och köttbullar utan provade nästan bara nya saker. Fiskbordet blev det absolut bästa där den gravade laxen var suuupergod! :D Gillade även pilgrimsmusselterrinen *yammi* Tänka sig att det även fanns SUSHI *weee*
Efter julmaten gick ett glatt gäng vidare till Butlers där vi svängde loss på dansgolvet. Lääänge sedan jag var på Butlers men vi hade faktiskt kul...fast största anledningen var ju absolut sällskapet.



Min fisktallrik :)




Sara, jag och Ann-Sofie




Klassisk festbild ;p




Tobias och Veronica




Örjan och Ann-Sofie




Älsklingen och jag



On the dancefloor :D
2 kommentarer
Sara
2010-12-19 07:58:06

Jag säger bara HAHAHAHHAHA

Örjans pose!


Emelia
2010-12-19 18:24:01 » http://emshouse.wordpress.com

Åååååh, va gott det såg ut. Nu blev jag hungrig! Skönt att komma ut så en kväll tillsammans, hoppas ni hade det jättebra! Kram!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: