Step-passet

2010-04-22 08:55:19 » Träning
Igår kom jag iväg på första Step-passet sedan Mio ploppade ut. Har ju inte tränat Step på skitlänge, men såg fram emot det även fast jag visste att jag lätt skulle vara sämst av deltagarna! Tänk vad fort man tappar muskelmassa om man inte underhåller sin kropp, och tänk vad några extrakilon gör för orken (när dessutom muskelmassan i benen är noll).


Helt klart så måste jag träna benen!! Det räcker inte med att ha burit en bebis i magen för att få muskler, ne, för att göra benböj är en helt annan femma. Ej heller så är man så snabb som man skulle vilja vara...och när man inte har speed:en så blir man ju inte så trött som man borde. MEN det är bara att fortsätta att gå dit så märker man snart skillnad :) Bara man är ihärdig och tillåter sig vara sämst så blir man snart bäst *wehooo* Faktiskt så märkte jag hur bra min "Mummy Tummy"-DVD har varit för min mage...magen var det enda stället jag har muskler på nu *hehe* ;p (syns ju inte för omgivningen men gör skillnad för mig)


Status: 3 kilo kvar till invägningsvikten på MVC.


Nästa pass: PUMP! Med någon??!! :D
2 kommentarer
Emelia

Phu, det är verkligen beundransvärt att du orkar :) Go girl! Kram!


Mia
2010-04-22 21:36:01 » http://spaaniz.blogg.se/

Kan du inte komma till grästorp och prova på zumba. Tror du kommer att gilla det =)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: