Fredagsshopping

2010-04-09 15:56:24 » Shopping

Idag har Mio och jag shoppat lite. Skulle bland annat ha ett kort till Lina som fyller år imorgon, och ett liggunderlag (!) Vad ska Johanna ha liggunderlaget till? Jo, imorgon ska Mio få prova på Babysim och då är det smart att ha honom liggandes på ett sådant i duschen så att det ska vara lätt att duscha av honom. Blöta bebisar e vääldigt hala =/ Om det är någon som vill hänga med och prova Babysim så är det på Älvhögsborg kl 17 imorgon. Hör av er till mig så kan jag vidarebefordra ett info-mail till er :) (Maria och Mia?)


Jag kunde inte låta bli att köpa en turkos kort oversize top! Älskar ju sånt som har med 80-talet att göra ;p Och mycket färg :D Dagens Outfit är alltså gult linne, turkos top och rosa klocka *hihi*


80-tals look

3 kommentarer
Hanna
2010-04-09 16:16:32 » http://hyunmee.se

Oversize är en utdöede trend!



Men för att kunna bära upp en oversize-topp någolunda värdigt bör man vara lång och ha smal överkropp, vilket många gör fel på genom att inte se ut så ;) Du lyckas!


Helena&Elin
2010-04-09 18:33:57

Kan vi ses någonstans innan babysimmet börjar....är ju novis när det gäller simhallen i Älvhögsborg? Tror inte jag vet vart det är man ska gå in ens en gång :P


maria
2010-04-09 22:21:59 » http://familjenrantzow.blogg.se/

tja! tyvärr så har vi två superduper sjuka barn här så vi står över,




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: