Vattengympa

2009-09-15 22:14:13 » Träning
Då har man provat vattengympa för första gången. Jag hade en del förutfattade tankar om den sortens träning och man kan nog säga att de flesta föll in. Jag var inte den enda som hade stor mage, men jag var den enda som var gravid *haha*


Känns lite som att man ligger i ett mellanläge just nu där man inte kan träna (kan och kan, klart man kan) vanliga jympapass där en del övningar är på mage och där man ska springa en del med risk för att magen skumpar upp-och-ner. På vattengympan fuskade dock alla så när man skulle springa genom vattnet var det alltid en pensionär framför mig så att man fick fjösa sig genom passet *grrr*


Dessutom så kan jag inte hjälpa det men jag tycker att badhus i allmänhet är rätt ofräscha...luktar skumt. Nästa tisdag ska jag dock åka dit igen, men jag tänker inte komma i så god tid, för nu har jag redan hört allt om pensioner, skatter och hur dyrt det är med träningskort för de över 60!!!


2 kommentarer
Mia
2009-09-16 06:40:52 » http://spaaniz.blogg.se/

härligt att du kan träna och röra på dig. det mår bebisen jätte bra av.

Hur mår du annars?

kram mia


Fluff
2009-09-16 20:12:24

va fan! Jag gick på vattengympa i gbg. Var nog inte en enda tjockis :) Nån gravid, nån pensionär, men de flesta var runt 30 och hade ungefär samma ambitioner som jag. Tyckte det var toppen. Då var jag iofs på vattenstyrka o vad det nu kallades allt :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: