Snart Julafton...eller?

2009-10-02 17:05:32 » Graviditet 2009/2010
Det räckte med att jag började plocka ur skåpen i köket och fick syn på alla glöggflaskor från förra året för att väcka mitt begär efter JUL! Kikade snabbt på etiketterna på procenten och såg tyvärr att jag inte kunde dricka en enda *blä* Jag gillar förövrigt inte alls glögg med alhokol i...iaf inte såna som man köper på systemet.


Dagen efter när jag gick genom ICA såg jag att de pallat upp med massa pepparkakor! Å då blev jag otroligt sugen igen...på något som smakade Jul *haha* Vidare fortsatte det med ett sug efter Chai-te liksom efter att baka kanelbullar (vilket som ni förstår Fredrik blev överförtjust över i och med köksrenoveringen som pågår just nu) :P Jag får väl åka och köpa färdiga bullar på söndag när det faktiskt är Kanelbullens dag *mums*


Kan man egentligen ha ett slags jul-sug? Jag tänder ljus till frukosten och tycker att det luktar hur gott som helst när jag släcker dem igen. Till och med tyckte jag idag om den mjuka pepparkakan som vi brukar få skitofta till jobbet och som vi alla brukar tröttna på efter två gånger.


3 kommentarer
Mia
2009-10-02 18:33:09 » http://spaaniz.blogg.se/

oja!! julsug i massor!! och jag börjar också tidigt.

Risgrynsgröt med kanel och clementiner är något av mina begär just nu ;)


FridaH
2009-10-05 17:53:53 » http://byfridah.blogg.se/

Åhh... Ja :) Jag längtar verkligen till julen..


Maria
2009-10-06 17:43:08 » http://zigmagirl.blogg.se/

hej! japp, vissa får veta innan de andra ;)

Vi tar emot besök nog from nästa vecka.... denna vecka är det familjen som gäller! Men hör av er innan så går det säkert bra!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: