Champions of rock

2009-10-11 20:34:16 » Musik

Visste inte om att Idrottshuset i Vänersborg hade föreställningar, men när jag såg i tidningen att Peter Johansson skulle dit tillsammans med kompanjoner från sin London-uppsättning av Queenhyllningen så köpte jag biljetter till mig och älsklingen :)


Såg Peter första gången på Storan i Göteborg när han spelade huvudrollen i Footlose. Det roliga var att vi tjejer egentligen hade köpt biljetterna pga Måns Zelmerlöw som oxå hade en roll i musikalen, men Måns var ju ingenting jämfört med Peter!


Andra gången blev en överraskniing då han dök upp på jobbets jubileumsfest *weee* Och så nu tredje gången gillt i uppsättningen "Champions of Rock" som var en ren hyllning till Queen. Peter är grym :) Plus var att min favvo Nina Söderqvist var med som gästartist som även hon har en musikal-karriär i London.




Peter Johansson.



2 kommentarer
Maria
2009-10-12 15:08:54 » http://zigmagirl.blogg.se/

åh när är det??? jag vill oxå gå


Admin
2009-10-12 15:44:09

Det var ju igår ;)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: