Trötter

2009-11-20 18:03:42 » Graviditet 2009/2010
Man blir ju för fasen tröttare för varje dag som går. Jag vågar snart inte släppa iväg mig själv på egen hand till stan längre....glömmer vad jag ska köpa. När jag kommit på vad jag ska köpa så har jag glömt pin-koden till betalkortet. Och när jag har betalat kontant så glömmer jag kvar det jag har köpt *haha*


Det kanske är "bra" att vi inte har ett fungerande kök ännu hemma för jag hade ändå inte orkat laga någon mat...*gäsp* Ikväll blir det räkor, paj och alkoholfritt vin köpt på ICA till Idol och täcket! Om någon känner sig manad så tar vi tacksamt emot fulla matlådor färdiga att stoppa i frysen...tomma lådor finns att hämta här *hehe*


Om det ändå kunde komma lite snö snart...



1 kommentarer
Madde B
2009-11-22 11:57:46

Haha, det där känner jag igen. Det blir ännu värre när man ammar sedan kan jag tala om :-) Flera gånger fick jag åka tillbaka till affären om hämta varor jag glömt på bandet efter att jag betalat. Betedde mig som en hjärndöd hela tiden ;-)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: