Biverkningar av svinet

2009-11-08 19:12:38 » Graviditet 2009/2010
Ända sen i torsdags när jag fick vaccinet har jag känt mig allmänt skum i kroppen. Inte nog med att man e gravid å har noll koll på hur kroppen ter sig från dag till dag, så dras man även med en enveten förkylning som inte verkar vilja ge med sig i första taget. Ovanpå allt detta har ju vaccinets biverkningar lagt sig som grädden på moset! Självklart fick man ont i högerarmen (hur töntigt det än låter), men jag har även fått en skum feber som kommer och går som den själv vill. Därtill har jag även känt mig lite yr och lite illamående på ett väldigt oregelbundet sätt. Sist men inte minst har man även känningar i kroppens leder, vilket jag först trodde berodde på att jag ändå är så långt gången som vecka 32, men som det sedan visade sig vara ytterligare en biverkning eftersom en tjej, som jag pratade med som inte alls är lika långt gången som mig, kände likadant.


0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: