Sjuk?

2009-05-17 18:32:32 » Vänskap
Shit vad jag är snuuuuviiiig!! Inte undra på att det blåser uppe vid Örjans och Ann-Sofies tomt nu när det inte finns några som helst uppbyggda hus än :) Med lite bebyggelse och växtlighet kommer det säkert bli super.


Fredrik och jag åkte till tomten för att kika hur det gick för Örjan med bygget, och det var i stort sett dags för att gjuta plattan. Strax därefter kom Ann-Sofie, Tyra, Veronica och Ulf med fikat och stormköket som det kokades kaffe på. Mysig picknick *hihi*


Nu hoppas jag bara att näsan slutar rinna innan torsdag för jag vill inte vara förkyld när jag åker och hälsar på Sakis *hehe* ;P


Nu är det dags för lite online-Blokus med Hanna :D

1 kommentarer
Virre
2009-05-18 07:55:56

Klart att snuvan försvinner!!!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: