Skoproblemet är i n t e löst

2009-03-30 19:19:58 » Kläder
Å inte något annat klädproblem heller för den delen! Varför ska det alltid vara så svårt att packa inför en jobbresa *sliter mitt hår* Man ska ha med sig kläder så att man kan hitta på diverse utflykter men även kläder så att man kan vara festfin på kvällen...dvs mer är casual, för i Dubai kommer man inte in på uteställen om man har på sig jeans, sandaler, alltför utmanande kläder (vad är utmanande i DET landet??) Har inte lust att ha på mig långbyxor och långärmat *gah*


Hmm, har precis vart på stan och uppdaterat mina leggings. Är inte det ett smart plagg så säg! :) Frågan är ju bara om man är mer påklädd eller inte där nere om man tar på sig leggings men att kjolen fortfarande slutar ovanför knät.


Så här är det att vara tjej - Svårt ;P
2 kommentarer
Anonym
2009-03-31 20:44:27

Jobbigt värre Johanna =)



Ha det så himla kul på resan.


Hanna
2009-04-01 21:45:38 » http://hyunmee.se

Jag har full förståelse för ditt problem... tänk att vistas i ett land där man inte får visa vare sig låren eller magen! Jag skulle inte överleva en sekund ;)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: