Midsommar

2009-06-19 17:45:04 » Mat
Regn och rusk och kyla - precis som det ska vara på midsommar ;) Något som inte blev som det skulle var när Fredrik skulle ställa fram gräddfilen och jag trodde att jag hade köpt en stor burk...men som sedan visade sig vara en stor burk CREME FRAICHE! Vilken tabbe....måste vart alla människor i affären som gjorde att jag bara roffade åt mig "gräddfilen" för att snabbt komma därifrån...hmmm....


Eftersom jag inte äter sill så gjorde jag istället en smörgåstårta till mig själv *hihi* Till efterrätt blev det jordgubbstårta *mums*














2 kommentarer
Hanna
2009-06-20 14:31:27 » http://hyunmee.se

Det såg ju riktigt festligt ut! Jag körde grillad lax och hemmagjord potatissallad-varanten och jordgubbsfrossa till efterrätt :D


Virre
2009-06-21 12:49:51

det ser riktigt gott ut!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: