Killar kan?

2009-07-18 13:53:58 » Allmänt
Inatt har vi haft övernattningsgäster; Fredriks syster och hennes kompis. Han ställde in sängarna i ett av de tomma rummen där han tyckte att de passade...men inte där jag tyckte att de skulle stå. Varför? Jo, för att i rummet innanför det rummet har vi för tillfället vår frys. Inte så smart om vi vill in i frysen när de ligger där o sover...då är det ju lika bra att ställa sängarna i ett rum där de kan få ligga helt ostört. Med det sagt så blev han sur igår och vad gör man då? Jo, man låter honom få som han vill *suck*


Igår innan vi gick och la oss plockade vi upp frukostbrödet så att det skulle vara förberett. Men nu har de sovit så länge att min mage har börjat kurra för lunch! När jag säger åt honom att gå in och hämta lunchmat i frysen så vägrar han *haha* Varför ska jag alltid få rätt... *grrrrr* Jag får till svar: "Jag vågar inte". Chicken ;)




1 kommentarer
Hanna
2009-07-18 16:01:56 » http://hyunmee.se

Hahaha! Klockrent F!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: