Utmaning

2009-01-29 16:30:47 » Utmaningar
Jag har blivit utmanad av både Maria och Emelia:

Reglerna kring utmaningen är att svara på sex frågor.

Länka till utmaningen i den blogg ni har fått den och de ni skickar den till. :)


  • Favoritstad: Stockholm...gillar jag INTE! Däremot gillar jag Göteborg - nära och bra. Men favoriten är nog hittills ROM!  Mkt romantiskt och mysigt *me like*
  • Favoritdrink: Är väldigt dålig på drinkar, men när jag får för mig att beställa i baren så brukar det bli Mohito.
  • Det galnaste du gjort: Jaaa, med tanke på säkerheten om sig själv...så får jag nog säga att bli upplockad som liftare  i Thailand av en man med Pickup som inte kunde ett ord engelska men som hade massor av pengar i fickan...vilket resulterade i en snabb och skumpig resa på flaket ;p
     
  • Inom 10 år: har vi renoverat klart huset, gift oss, rest jorden runt och skaffat barn *haha*
    Favoritplagg: Klänning och leggings J
  • Sjukaste drömmen: Brukar inte drömma så konstiga saker...


Jag utmanar: AnnaLinn, MagdalenaMia och Virre.

0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: