Spelkväll

2009-01-10 15:23:47 » Vänskap
Igår var vi, tillsammans med Hanna och Kim, bjudna hem till Maria och Andersmiddag och spelkväll. Trevligt initiativ =D Mumsigt med tacos och roligt med sällskapsspel :)

Vi började med "Vem vill bli miljonär", men det var sådär roligt (ja vet, det var Jag som valde...) ;p Fastän Fredrik vann så ville även han byta (ni förstår väl att det ett taktiskt drag för att låta F vinna så han inte skulle bli sur *asg*) Vi bytte snart till ett filmspel...som både jag och Fredrik var urkassa på. Jag menar, hur lätt är det att veta vad regissören heter till en film man aldrig hört talas om! Tydligen inte alls svårt tyckte de övriga som alla hade hur många pluttar var som helst.

Sista spelet vi provade var "Från A till Ö" (visst låter det lite som Fem Myror Är Fler Än Fyra Elefanter) som ju var jättekul och jättesimpelt. Fredrik och jag vann bägge gångerna. Vet dock inte om det är positivt eller negativt ;p

Idag har jag hunnit med och träna på Friskis *skönt* och vart hos optikern *nödvändigt*. Blev lite paff när optikern visade sig vara sambon till den man vars hus vi köpte. "Hur går det med Tessan?", "Är ni klara med renoveringen?"
:)
Synen hade inte alls förändrat sig typ, vilket ju är positivt. Fick med mig lite bågar hem för att prova som kvinnan, som hjälpte mig plocka ut dem, påstod inte alls såg ut som dem som Ulla-Bella hade i Solstollarna =/ Jaja, vi får väl se vart det här slutar *haha*
1 kommentarer
mia
2009-01-10 22:44:24

tack för igår!!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: