Matkuppen

2009-01-15 22:40:20 » Allmänt
"Ne, det vill jag inte ha...det är skitäckligt...IIUUU"
Så har alltid Älsklingen sagt om Flygande Jakob och därför har vi aldrig lagat det hemma. Han skyller på att hans mamma gjorde en mindre god variant som har förstört hans syn på rätten.

När en jobbarkompis häromdagen hade med sig det i lunchlådan så bestämde jag mig för en matkupp idag! ;p Jag handlade på lunchen, lagade maten när jag kom hem och åkte sedan och tränade. När älsklingen kom hem under tiden jag var och tränade så fick han sig en liten överraskning *hihi* Faktiskt så hade jag glömt bort hur man gjorde det så jag var tvungen att skriva ut ett recept och fråga på jobbet om det var så det skulle se ut *hehe*

När jag kom hem igen så var det jättekul att se att det var mycket mat som var tagen i formen. Och gissa - han gillade det =D
"Så här kommer jag inte ihåg att det smakade" ;p

Förövrigt så vill jag bara tillägga att Fredrik inte alls är kräsen - han tror sig bara ha väldigt bra minne!




Flygande Jakob
3 kommentarer
mia
2009-01-16 06:55:35

Jag har det andra problemet. Anders är kräsen!!! Och han vill absolut inte prova några nya recept. Om han fick bestämma skulle vi äta biffar och pommes varje dag.


Virre
2009-01-16 13:20:51

Bra gjort, han behöver tuktas lite!!! :-)


mia
2009-01-19 20:23:29

vad töntiga ni är som bara spelar hela tiden, skaffa barn, då kan ni få spela sen




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: