Light pimpning av köket

2009-01-05 19:41:42 » Inredning
I väntan på nya köket och det stora köksingreppet så kan man ju pimpa sitt nuvarande så länge bara för att göra det lite trevligare :)

Först så gjordes ett bra röj...för när ngt är sådär halvklart så samlas av någon underlig anledning alltid onödiga saker. Sedan klippte jag till ett antal 20x20 bitar av den svarta dekorplasten som jag köpt på Coop som jag därefter klistrade upp på lite olika plattor.

Riktigt enkelt ingrepp som gjorde stor förändring! Snyggt blev det också :)

Tänkte visa före och efter bilder...men hittade ingen bra före bild så ni får hålla till godo på en bild när Emelie och jag bakar pepparkakor ;p




FÖRE: Helvitt kakel...




EFTER: Svart kakel :)




Välmatchande disktrasor från Hanna.
6 kommentarer
Hanna
2009-01-05 20:16:37 » http://nozzrep.blogspot.com

Fan vad nice! Svartvitt är snyggast :D


maria
2009-01-05 20:22:58 » http://zigmagirl.blogg.se/

nice johanna!


mia
2009-01-06 02:57:10

jäklar vilken skillnad! det gjorde du bra =)


Sara
2009-01-06 10:15:32

Hallå tjejen!

har haft sånna problem med min dator och din sida har av någon anl. fått min laptop att blinka...konstigt! men nu har jag bytt ut lite grejjer och uppdaterat!

Ni verkar ju få ordning mer och mer, kul!

Går det bra med da vinci code?, jag har oxå spelat det...eller gör det iof fortfarande, är på sista banan...så om du kör fast kan du fråga mig! :)

Har även samlat ihop ytterligare några kassar med kläder nu så vi kan åka till vänersborgaffären igen snart. Ställde ut på loppis i lördags på båberg, 2000.- rikare och några lådor på med skräp fattigare! Sålde lite kläder där med men mycket kvar...

Vi ses i morgen...ledigheten har gått fort, kram!


Ulf
2009-01-07 15:13:41

pepita! lite "raggarstuk", schyst :-)


Anna
2009-01-11 14:44:58 » http://annskipannski.blogg.se/

Jätte snyggt!!! :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: