Världens längsta utmaning

2009-02-07 11:44:14 » Utmaningar

Herregud girlies! Har ni inget annat att göra än att fylla i den här listan ;p Men jag kan ju inte vara sämre så här kommer min: 

  • 1) Tre namn jag lyssnar till: Johanna, Johäny, Älskling.
  • 2) Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är spontan och målmedveten.
  • 3) Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag ofta snirklar in mig själv i mitt svar - måste bli mer rak!
  • 4) Detta är jag rädd för: Att flyga, spindlar... 
  • 5) Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, sömn, kramar, uppmuntran.
  • 6) Tre saker jag absolut inte kan göra: Vissla, åka snowboard, hjula.
  • 7) Detta tycker jag om att göra: Kramas, umgås med vänner, resa, träna,  blogga.
  • 8 ) Detta vill jag göra just nu: Fly Sverige för varma stränder.
  • 9) Bästa känslan: Att känna sig pigg och glad så att man orkar göra allt man vill med det humöret man vill.
  • 10) Värsta känslan: När någon sårar en... 
  • 11) Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Omtänksam, snäll, smart, snygg, händig, rolig.
  • 12) Är jag kär just nu? Jäss I am
  • 13) Jag vill gifta mig? Om han får tummen ur att fria...
  • 14) Följande saker vill jag göra innan jag dör: Åka till USA och bila runt, sola och bada på Maldiverna, utforska Sydamerika :) 
  • 15) Min käraste ägodel? Fredrik går före alla prylar i världen...
  • 16) Något jag vill ha i present: Smycken, upplevelser.
  • 17) Detta har jag på mig just nu: Strumpbyxor, kjol, linne och tröja..
  • 18) Favoritkläder: Det som är snyggt och skönt.
  • 19) Favoritdjur: Hund och Katt.
  • 20) Följande musikstilar tilltalar mig mest: Det mesta, men inte så mkt soul, rnb och punk.
  • 21) Favoritlåt just nu: Allt med Rihanna!
  • 22) Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste ämnena var språk, matte och datorbaserade ämnen. Tråkigaste var samhällskunskap. 
  • 23) Stjärntecken: Fisk.
  • 24) En bok jag älskar: Det var just det här med att läsa skönlitterära böcker... 
  • 25) En film jag älskar: PS. I love you.
  • 26) Tv-program jag gillar: Melodifestivalen, Eurovision Song Contest, Prison Break, Top Model, inredningsprogram 
  • 27) Favoritdoft: Versace - Bright Crystal.
  • 28) Detta äter jag gärna: Sushi, Libanesisk och grekisk meze, Thai.
  • 29) Dricker helst: Mineralvatten, vin.
  • 30) Favoritgodis: Choklad!
  • 31) Hit vill jag gärna åka på semester: USA, Maldiverna, Sydamerika.
  • 32) Färg på mina ögon: Blågröna.
  • 33) Min längd: 171 cm.
  • 34) Jag tror på: Mig och Fredrik :)
  • 35) Jag spelar: Singstar och Buzz.
  • 36) Personer jag beundrar: De som vågat satsa i livet och lyckats.
  • 37) Så här bor jag: Villa strax utanför city i Trollhättan.
  • 38) Antal döda krukväxter i hemmet? Inte några för tillfället ;p 
  • 39) Det här tänder mig: Intensiva ögon och fasta muskler.
  • 40) Det här gör mig avtänd: Skägg och ölmage...
  • 41) Favoritfärg: Rosa.
  • 44) Favoritcitat: Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.
  • 45) En hemlighet jag vet: Skulle jag i så fall inte avslöja för då är det ju inte en hemlighet längre! 
  • 46) Bästa present jag fått: Övernattningen på Per Gessles Spa i Halmstad. 
  • 47) Senast köpta skiva: Rihanna - Agnes senaste *ler*
  • 48) Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögonen (om man bortser från synfelet...).
  • 49) Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Skulle väl vilja ändra lite här o där...
  • 50) Udda förmåga/egenskap: Kan prata med katter ;p
  • 51) Om jag vore ett djur skulle jag vara: En självständig och viljestark katt naturligtvis.
  • 55) Vad lyssnar du på just nu? Herrarnas alpint på TV.
  • 56) Vad har du gjort/ska du göra idag? Har vart i Grästorp och bytt en trasig nyinköpt taklampa. Kört Fredrik till bilfirman. Snart ska vi åka till Uddevalla och hämta upp Veronica och Ulf för ikväll ska vi på Melodifestivalen i Scandinavium =D
  • 57) Var är dina föräldrar födda? Har jag inget sagt så har jag inte sagt fel ;p
  • 58) Vad är det senaste du installerade på datorn? Kommer inte ihåg...
  • 59) Vilken är din favoritrestaurang?I Trollhättan är det Meza, Sushi Mikko och massa Thairestauranger.
  • 60) När badade du i en pool senast? När vi var i Thailand (Koh Chang) senaste...förra vintern.
  • 61) Hur många barn vill du ha? Två är väl lagom.
  • 62) Vilken musikstil tycker du mest illa om? Blues.
  • 63) Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej.
  • 64) Vad har du för TV-kanaler? Tillräckligt många.
  • 65) Har du åkt moped någon gång? Jäss, hade en Mustang Mamba. 
  • 66) Har du busringt någon gång? Vem har inte... 
  • 67) Har du fått felparkeringsböter? Inte jag.
  • 68) Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Skulle aldrig våga. 
  • 67) Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand.
  • 68) Har du en egen trädgård? Ja.
  • 69) Vilken är din favorit bland tecknade serier? Vet ej. 
  • 70) Kan du alla orden i nationalsången? Tror det.
  • 71) Badkar eller duschkabin? Jacuzzi =D
  • 72) Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Benjamin Button.
  • 73) Favoritpizza? Grekisk kebabpizza från Italia.
  • 74) Chips eller popcorn? Popcorn.
  • 75) Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte så mkt läppstift..
  • 76) Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej, kan man göra det?
  • 77) Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej.
  • 78) Apelsin- eller äppeljuice? Färskpressad apelsin på en restaurang i Grekland *aaaa* 
  • 79) Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jag och Mia åt Kycklingtoast på Krogen i Grästorp.
  • 80) Favoritchoklad? Vit.
  • 81) När röstade du senast? Förra valet.
  • 82) När åt du en hemodlad tomat sist? Sist som mamma hade med sig det.
  • 83) Har du vunnit en prispokal någon gång? Inte pokal, men jag har vunnit pris för Sveriges bästa examensarbete i Geoteknik =D
  • 84) Är du bra på matlagning? Om jag får följa ett recept.
  • 85) Klarar du att tanka själv? Om någon visar mig hur ;p
  • 86) Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej!
  • 87) Pepsi eller Coca Cola? Mineralvatten...
  • 88) Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Njae...hade ju Metsos byxor och T-shirt på mig när jag körde borrmaskin...och flygvapnets grönställ när jag var med i Flygvapenungdom.
  • 89) Vad var det senaste du handlade? En taklampa
  • 90) Har du kräkts offentligt? På en offentlig toa ja...
  • 90) Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Eftersom jag redan har hittat kärleken så får jag satsa på spel och vinna lite pengar :)
  • 91) Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Klart!
  • 92) Har du ringt något betalnummer? Tror inte det.
  • 93) Kan man vara vän med sitt ex? Klart man kan. men det beror ju på hur förhållandet tog slut...
  • 94) Vem var det du besökte på sjukhus senast? Tror det var när mamma kom till Sverige med ambulansen...
  • 95) Hade du mycket hår som liten bebis? Vet ej.
  • 96) Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Kommer inte ihåg.
  • 97) Vad har du i din väska? Mobil, korthållare, kalender, smink, penna, kvitton, visitkort, paraply, hörlurar. 
  • 98) Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Kollar in allas bloggar och messar god natt till de som skickat sms under dagen.
  • 99) Vad har du att vara tacksam för? Att jag har det så bra som jag ändå har.
  • 100) Var hittade du den här listan? Blev utmanad av Emelia och Emelie.

Nu utmanar jag: Mia, Linn och Virre.

2 kommentarer
Mia
2009-02-07 14:29:13 » http://spaaniz.blogg.se/

Jag har redan gjort denna en gång. Det räcker!!! (Skulle dock vilja ändra en del av svaren)


Virre
2009-02-09 14:55:20

Fattar du att det är 100 frågor.....det är ju göööörmånga!!! :-)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: