Komedi eller skräck

2009-02-04 18:26:59 » Inredning

Detta är ganska scary!

Igår hade Sara, min arbetskompis, även fyllt på sin Alvar Aalto skål med godis! Hur många har såna skålar och hur många har godis i dem och hur stor är sannolikheten för att man ska göra detta samma dag?!?!

Samma Sara har även samma svarta tapet hemma hos sig som vi har vid TV:n! Å det hade jag ingen tanke på alls.

Idag kom den här bilden på MMS som visar hennes tygtavla...med EXAKT samma tyg (!!) som på den jag gjorde häromdagen förutom att hennes är färglagd. Jag har inte vart hemma hos henne sen hon gjorde sin.
Hur stor är sannolikheten att man väljer samma tyg? Det finns ju ett aaaaaantaaaal olika mönster.

Vad blir det härnäst...I wonder why! *ooooo*




Saras snygga tygtavla.

5 kommentarer
Linn
2009-02-05 07:43:02

Hahaha, va kul, vilket sammanträffande att ni har samma smak och tycke :)


Sara
2009-02-05 08:06:00

Vilken bra bild det blev! Lite mörk runt om iof. I min mobil blev det en minimal bild som var ganska suddig...

Ja...vad blir härnäst? Vi har ju typ samma matsalsbord oxå...samt att det står 3 lika stolar som ni har till köksbordet i vårat förrådsrum...



...fortsättnings följer...


mia
2009-02-05 14:54:38

ha ha ha det där med BÖG-varning är verkligen så sant!!! så det är inte bara anders då?


Emelie
2009-02-05 16:26:28 » http://tenshii.blogg.se/

Du har blivit utmanad :)


Emelia
2009-02-05 17:14:35 » http://emeliasweden.blogspot.com

Nu blir du utmanad igen gumsan!



http://emeliasweden.blogspot.com/2009/02/utmaning-emelie.html




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: