Vecka 38

2009-12-14 13:21:36 » Graviditet 2009/2010
Ännu ett besök hos barnmorskan där allt var helt normalt. Språnget som magen tog förra gången över medelvärdet har åter gått tillbaka till att slicka mitten på magkurvan; idag var det 35 cm. Urinen var bra och likaså blodtrycket. Idag skrev vi tillsammans ihop ett litet "förlossningsbrev" som blev kort och koncist. Nästa besök blir den 28/12...OM det blir av. Nu hade Knatten trillat ner men var fortfarande lite ruckbar - antagligen det jag känt det senaste när jag vart ute o gått att magen blivit hård både under gång och stillastående. Kanske får jag dra ner på shoppingturerna om jag ska pricka in 1/1 *hehe* Som sagt så verkar de värsta graviditetsbesvären ha uteblivit, MEN det sista så har jag fått (ännu) fetare fingrar...prinskorvar kan man säga *hehe* Likaså har fötterna fått sig lite påfyllning av vätska och gör det aningens besvärligt att få på sig skorna på egen hand. Dock så hittade jag ett par stövlar i garderoben idag som jag faktiskt lyckades få på mig utan större kraftansträngning :)





Magen i vecka 38.



1 kommentarer
Virre
2009-12-15 09:11:24

en sån snygg killmage!!!! ha ha ha




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: