Mellandagssnack inför BF

2009-12-26 16:57:33 » Graviditet 2009/2010
 Julklappar har bytts/lämnats tillbaka - check


 Pärmar med viktiga papper har uppstrukturerats - check


 Ny Blogg-design gjord - check


 Kakor/bullar har bakats - check


 Egna garderoben har setts över, rensats ur och städats - check


 Amningskudden inhandlad - check


 Hela säsong 2 av True Blood färdigtittad - check


 BB-väskan packad och kompletterad - check


 Frivilliga nyårsgäster införskaffade - check


 Älsklingen har lagat vita bilen inför besiktningen - check



 Babyskyddet...not check. Hur skulle vi kunna veta att Personalbutiken hade stängt hela sista veckan FÖRE jul...och ända till 7:e januari! Tur det finns backuplösningar om bebisen kommer före 7/1 vilket den nog gör...

2 kommentarer
Emelia
2009-12-26 23:02:07

Hej! Ja, det har blivit en och annan blogg genom åren, men att jag bytte nu beror främst på att jag inte står ut med "blogg.se", jag gillar den andra bättre :) Sen har jag valt att inte publicera nya bloggen på söksidor, google osv... såg att jag hade väl många besökare på den gamla.

Well well, nog med förklaringar. Hoppas att ni mår bra och att det fortfarande är lugnt i magen. Hur tänker ni fira nyår (om den lill* väljer att ligga kvar ett tag)? Kramar till er!


Linn
2009-12-27 10:44:30

Guu vilken koll du har på allt.

Duktig du är.




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: