Hemma

2009-12-09 12:02:04 » Graviditet 2009/2010

En halv vecka hemma so far och vad ska man säga - det är najs! :) När arbetskamraterna har hunnit avverka två-tre arbetstimmar stiger jag upp och äter frukost. Skönt att kunna göra precis det som kroppen vill att man ska göra och inte bara sitta still framför en skärm hela dagarna. Det är dock svårt att sova sådär skönt som man vill eftersom man helst vill ligga på mage. Händerna som domnar har börjat göra lite ont oxå när jag ska försöka somna om. Känns faktiskt lite avigt eftersom man har haft vissa föreställningar om vilka besvär man Ska ha under en grav. Händerna hoppas jag ju återgår till det normala efter BF. Att inte de förväntade krppsdelarna gör så ont som jag föreställt mig gör mig lite fundersam när Virre har sagt att "smärtan under en graviditet är konstant" *gah* vilket innebär att jag kommer få sjuhelvetes ont när det väl bär av!!



3 kommentarer
Virre
2009-12-10 08:15:14

har jag sagt så? men jag säger ju MASSA dumma saker....tro inte på allt! :-)

(fast just detta är ju sant....hi hi hi )


Virre
2009-12-10 08:16:19

....o så var det ju SUMMAN av smärtan som är konstant!!!!


Anonym
2009-12-10 19:34:25

http://www.bortskankes.se/view.asp?id=6424




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: