U2 konsert

2009-08-01 11:27:57 » Musik
Igår gjorde U2 sin första spelning på Ullevi av två stycken. Virre hade köat sig till biljetter när de släpptes och köpte till oss också :) Jag är ju inte deras största fan och kan heller inte så många låtar, så det var ju tur att Virre var med som ÄR deras största fan och kan ALLA låtar ;)


Efter att ha läst Aftonbladets recensioner om konserten så förstår jag vad Virre menar med att de kunde ha gjort bättre ifrån sig...det märktes inte minst på publiken som, på vår sektion, mest satt ner mestadels av tiden...ja bortsett från Virre då som höll ställningarna och rockade mest hela tiden.


Jag tyckte att en del låtar var ganska komplicerade, men de låtar som man kände igen gjorde att arenan började koka och att den jättelika scenen i form av en klo var som pricken över :et.


Fredrik tyckte att Bono var supercool, så jag undrar hur lång tid det tar innan även han kommer gå omkring konstant med solglasögon *fniss*






Säkert världens fräckaste scen just nu. Groteskt stor!





Virre rockar loss och trånar efter Bono som ju är "den bästa sångaren av alla sångare" :)



2 kommentarer
Anonym
2009-08-01 14:21:33

hon är jätte snäll.. och vi vänjer henne med katterna nu.. :) Natten var lugn, vi sov allihop mellan 23-05.. och nej, hon vill inte sova i hennes bädd haha


Virre
2009-08-02 15:27:21

tror att lördagen var lite bättre om jag kollar låtlistan MEN det var grymt bra ändå!!!! Jag är så glad o nöjd!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: