Heter jag Åke?

2009-08-28 20:45:29 » Allmänt

Häromdagen fick jag ett vykort hem på posten från MQs kundklubb. Inget speciellt med det...förutom vad som stod på adressen...ÅKE Wikström! Hur i hela friden kunde det stå så? Jag har aldrig hetat Åke förut *hehe*


Idag kom ett brev på posten från MQs kundklubb med texten:
"I det senaste utskicket från oss på MQ Kundklubb hade ett fel smugit sig in. Man brukar ju då lägga skulden på tryckfelsnisse, men i det här fallet var det nog hans bror Åke som varit framme. Resultatet blev att ett antal medlemmar helt enkelt döptes om - till just Åke! Vi vill med detta brev be om ursäkt för denna fadäs och samtidigt meddela att vi är medvetna om det som skett och har löst problemet"


Så nu heter jag Johanna igen :D
*asg*

1 kommentarer
Farsan
2009-09-02 17:11:04

Jag har en kusin i Göteborg som heter Åke Wikström ( Guys bror )............




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: