Grattis oss 5 år

2009-08-14 14:47:27 » Familj
Idag har älsklingen och jag varit tillsammans i 5 år! Som för många andra grästorpare så klickade det på Grästorpsdagen - när annars *hehe* Dagen med stort D då allt kan hända (eller hur Maria *leeeeer*).


Det hela började med att jag hade inkvarterat mig hos Maria större delen av sommaren och snyltade både frukost och sovplats (thanks bitch). En dag sitter vi och tittar i hockeykalendern för Grästorps IKs herrlag med massa avklädda grabbar....och jag fastnar för Mr December. När Maria säger att just den killen vunnit en resa till sommar-OS i Aten för två och att hon trodde att han var singel....så då var det ju givet - honom skulle jag ha ;p


Kan ju inte påstå att det var vidare svårt att gå fram till honom på krogen och få omedelbart napp med frågan "Är det dig jag sms:at med hela kvällen?". Han var på kroken direkt och samma kväll avnjöt vi världens godaste köttbullar och makaroner hemma hos honom *hohoho*


Puss på dig älskling!
Slår vad om att det är en ny Jörgen Jönsson i magen *weee*





Mr December - vilken hunk!! =*

12 kommentarer
Virre
2009-08-14 16:45:31

hello!!!! Jörgen Jönsson.....varför vill du ditt eget barn något så illa? han är ju nästan fulast av alla i hockeylandlaget o då finns det ändå många att välja på!!! Grattis till er båda förresten! O du är allt gott stöddig du!!! :-)


Hanna
2009-08-14 16:47:47 » http://hyunmee.se

Så romantiskt! Speciellt köttbullarna ;) Jag kom på att du aldrig har berättat hela historien om hur ni träffades i detalj för mig så det får du göra nu, 5 år senare :D



Att det är en hockeyspelare i magen kan jag väl godkänna, bara ni inte ger honom namnet Jörgen.. hoho


Anonym
2009-08-14 21:10:15

hihihi.. dessa dagar minns jag ;)

Speciellt när det visades sig att det inte alls var den fredrik A som du hade sms:at med hela veckan!!!! :) eller hur var det?!?



Grattis på 5 årsdagen !! Å oja Grästorpsdagen är den bästa dagen att träffa sin kärlek :) Ligger ju bara ett år efter ;)



Å jag håller med Hanna, inte Jörgen va!


Anonym
2009-08-14 21:11:16

Hm..det var jag som skrev förra ... om du inte hajja det ;)



Ja, Axel kanske är den nya Gessle, det hagr du rätt i!


Maria
2009-08-14 21:11:51 » http://zigmagirl.blogg.se/

va fan..mitt namn försvinner hela tiden från kommentarerna :..grrrrr


Maria
2009-08-15 14:50:53 » http://zigmagirl.blogg.se/

Ja just det :) Ja han smög ju iväg på morgonkvisten.. ( skylde på linserna som krånglade) men han vågade nog inte prata med er!!!


Sara
2009-08-17 08:12:45

hahaha...hhoho...guuuu så roligt!! Mr Dec altså...han har helt klart fått ett nytt namn av mig nu!!! ;)


Fluff
2009-08-17 14:00:26

hihi, jag kommer ihåg det här kortet ;)


Farsan
2009-08-18 17:09:49

Vill bara påminna er om att Johanna har en morbror som heter JÖRGEN............


Virre
2009-08-19 10:33:55

"Farsan"- Vad bra att hon har det för då behövs det ju ingen mer Jörgen i släkten!!! :-)


Farsan
2009-08-19 15:56:10

Till Virre



Hon har även Roy & Roger i släkten.

Sug på den du...............


Farsan
2009-08-19 15:56:58

Till Virre



Hon har även Roy & Roger i släkten.

Sug på den du...............




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: